Breaking Dawn - Teljes alakos poszter

Sziasztok!

Breaking Dawn hivatalos képet már hoztam többet is, sőt, plakátot is, ám ezúttal már valóban a teljes alakos posztert tudom megosztani veletek. Íme:


Nekem sok szempontból tetszik, sok szempontból viszont nem. Bár általában így szoktam lenni minden adaptációs dologgal... xD

Jasper például nagyon tetszik, szerintem most a legjobb a haja, bár talán kicsit sötét, hiszen szőkének kellene lennie. Rosalie haja viszont szerintem borzalmas, és nekem Alice-é is jobban tetszett korábban... Meg alapból nem is értem, miért kell mindig változtatgatni...

Az viszont nagyon tetszik, amit a kép kifejez. Nem tudom, megfigyeltétek-e az eddigi plakátokon, de soha nem állt mindenki párban, általában Carlisle és Esme nem egymás mellett szoktak lenni, hanem két külön oldalon, vagy Rosalie-t és Emmett-et szedték szét, de a legtöbb képen nincs mindenki párban. Ezen a fotón viszont igen. És amíg az eddigieken (természetes a Twilight kivétel) a három főszereplő nagyon szorosan állt egymáshoz, most Jacob elkülönül. Szegénykém olyan magányos a többiek mellett. Mindenkinek van párja, csak neki nincs... (Persze tudjuk, ez nem sokáig lesz így. :D) 
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése