A bosszúállók - Első teaser

Sziasztok!

Egy videót hoztam, méghozzá az elsőt részletet A bosszúállók című nagyszabású képregény-filmből, ahol megjelenik többek között Amerika Kapitány, Thor, Vasember, Hihetetlen Hulk, hogy csak néhányat sorolja fel a híres képregényhősök közül. Ez a részlet részben (xD) egyrészt az Amerika kapitány film vége.

Soha nem olvastam egyetlen eredeti képregényt sem, és amúgy sem vagyok nagy képregény rajongó, de az ezekből készült filmeket általában szeretem. És mivel a Thor tetszett (bár kövezzenek meg a rajongók, Vasembert utálom, lehet azért, mert Robert Downing Jr. idegesít...), Amerika Kapitány filmjét pedig sajnos még nem láttam, de a trailer alapján tetszik, nagyon várom már ezt a filmet.

És nem csalódtam, az első hivatalos videó alapján nagyon izgalmas filmnek nézünk elébe... (Thor gyilkos!!!! :D)

Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése