Közérdekű frissítve

Sziasztok!
Tegnap már feltettem egy Közérdekűt, de gondoltam, hátha valaki mégsem olvasta. :) Ezenkívül egy kicsit frissítettem is a szöveget.

Ami az Üvegvárost illeti, végre megjelent, és végre megkaptam az előrendelt példányomat. Ugyan már olvastam angolul, de magyarul azért mégis jobb. Ez volt az egyik oka annak, hogy most nem hoztam friss fordítást. Ugyanis az Üvegvárosból több kimaradt jelenet is van, és ezeket szerettem volna úgy feltenni, hogy be tudjátok lőni a kész könyvben. Ezért 2 okból fontos volt, hogy meglegyen a könyv, mire fordítok: egyrészt akkor felhasználom az eredeti fordítást, hogy tényleg illeszkedjen a könyvbe a kimaradt részlet, másrészt így meg tudom mondani, hogy hányadik oldalon keressétek a helyét. :)

Na most, arra gondoltam, hogy kiírok egy szavazást azzal kapcsolatban, hogy milyen sorrendben fordítsam le nektek az Üvegváros kimaradt részeit. Én tudom, hogy én melyikre vagyok a leginkább kíváncsi, de a döntés a ti kezetekben van. :) A szavazás már fel is került, és ott van alatta a magyarázat is, hogy tudjátok, melyik jelenet mit takar. :) Szavazzatok minél többen! :)

A szavazás május 1-ig tart majd (a munka ünnepe :D), így ebből következik, hogy addig sajnos nem lesz Üvegváros kimaradt jelenet. :( Ennek több oka van, főként az időhiány, és ez, hogy jönnek a negyedéves zh-k. Azután pedig a vizsgaidőszak. Ami azzal jár együtt, hogy nem, vagy csak keveset fogok tudni frisselni. De szerintem sokatoknak jön az érettségi, a tanév végi hajtás és persze a vizsgaidőszak, szóval így legalább nem lesz túl nagy a csábítás.

VISZONT! Cserébe, hogy kibírjátok a várakozást, és ha van rá igény persze, akkor nyáron lefordítom nektek Cassie Clare-től a Clockwork Angel (az Infernal Devices 1. része, ami a Mortal Instruments elősorozata, ami a viktoriánus korban játszódik, és szerepel benne például Magnus is) és/vagy a City of Fallen Angels (a Mortal Instruments sorozat 4. része)  első fejezetét. :) Igény szerint akár ebbe a körbe még bekerülhet Alex Flinntől (a Beastly írónőjétől) az A Kiss In Time című regény (ami hasonló jellegű, mint a Beastly, csak nem a Szépség és a Szörnyeteget, hanem a Csipkerózsikát modernizálja, de NEM a Beastly folytatása, annak ellenére, hogy a Vörös Pöttyös tájékoztatóján ez van) első fejezete is. Ezzel kapcsolatban is felkerült a szavazás, ami még 40 napig tart, szóval hajrá! Amelyik a legtöbb szavazatot kapja, az fog felkerülni. :) A szavazópanelt az Üvegvárosos szavazáshoz kapcsolódó magyarázat alatt találjátok. :D

Na? Benne vagytok? Ehhez viszont az is kell, hogy lássam, van rá igény. Tehát nagyon örülnék, ha többen követnétek az oldalt, és rendszeres olvasókká válnátok ténylegesen is (oldalt a menüsorban megtehetitek), és bizony a kommenteknek is nagyon örülök. :) Még ha csak annyi, hogy "Köszi!", akkor is. :)

Van ezenkívül egy új mód is, hogy kifejezzétek, ha egy bejegyzés tetszik vagy nem tetszik. A bejegyzések alján mostantól találni fogtok két gombot (visszamenőleg is, a régebbi bejegyzések alján), 'Tetszett' és 'Nem tetszett'. Így tényleg csupán egy kattintás a véleménynyilvánítás. Ennyire szerintem mindenkinek van ideje. :) 

Nos, ennyit akartam. :)

Üdv:
Deszy
Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése