Gyurta-Szántó

Sziasztok!

Nem bírom ki, hogy ne tegyem ki ide is. :D Szóóóval... Aki ismer, az tudja, hogy cirka 8 éve nagy Gyurta Dani rajongó vagyok. Azóta várok erre a napra, és most eljött. Rettenetesen örülök neki, és bár tudom, hogy nem olvassa a blogot, és valószínű soha nem is fogja, ezúton is gratulálok neki! Elképesztő sportember, becsülendő, hogy a hullámvölgyből fel tudott állni, és olyan sportolóvá érett, aki komoly, fókuszált és eltökélt.

Én sírtam, ugráltam, és azóta is boldogságban úszom. :D (Igen, tudom, hogy szóvicc. xD)

És halkan jegyzem meg, hogy nagyon örültem volna, ha mindezt Szántó Dávid közvetítésében élvezhettem volna. Ez nem így volt sajnos, de szerencsére valami kicsit pótolja a dolgot:


Oszd meg Google Pluson

A szerző: Deszy

Deszy a bloggerkedést fanfictionökkel kezdte, azután hamar más területre nyargalt. Jelenleg könyves blogot vezet, Cassandra Clare rajongói oldalát, előzeteseket feliratoz, és próbál képben maradni a kedvenc színészei és sorozatai tekintetében is.
    Blogger Comment

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése